14 Eylül 2011 Çarşamba

Dorée Boyaları & Ucuz Boya

Ucuz Boya arkadşlar stardoll yanlışlık yaptı 6 dolar yerine 6 conise boya koydu mağazadan güzelliğe gir ve bu tondaki sarı boyayı al dolar gösteriyo ama sepete çekinde sc olucak  kesinlikle kaçırma



Yeni MSV boyaları çıktı gitmek için tıkla















7 yorumlarınız:

  1. çoook teşşekkür ederim boyaların geldiğini görmüştüm ama bu boyayı görmemiştim

    YanıtlaSil
  2. çokkkk teşşekkür ederimmm

    YanıtlaSil
  3. bende bu MSW saç boyalarını alışveriş yaparken görmüştüm ama 6 sc olan boyayı görmemişştim

    YanıtlaSil
  4. Evet ben de gördüm gerçketen çok güzel hemen aldım

    YanıtlaSil
  5. stardoll'un böyle hataları çok iyi oluyoor

    YanıtlaSil
  6. çook tşk ederim bilgi erdiğin için bu arada blogun çoooooooooooooooooook güzel

    YanıtlaSil
  7. bişe değil cnmm teşekkür ederim o senin güzelliğin

    YanıtlaSil

.