30 Ocak 2012 Pazartesi

Dikkat!...

Merhaba Arkadaşlar bazı internet sitelerinde
 M-stardolll'da yazarım diye tanıtanları gördüm ve bu çok kötü bir şey
Ben şuan kimseye tam olarak güvenmediğim için yazar almadım!
Ama bazı arkadaşlar M-stardolll'da yazarım diye geziniyorlar.
ŞŞSŞuan M-stardolll'un yazari yok!...
Sizlere M-stardolll'da yazarım diyenlere inanmayın eğer bir yazarım olacaksa bunu sizlerle paylaşırım.
Birde Bizim Facebook Adresimiz Yok.
Facebook Hesabını çok yakında yazar almayı düşünüyorum.Yazar Alınca Facebook adresini de
Kısmet olursa açacağız.
Bizim Bu adresten Başka Sitemiz yok Sadece http://m-stardolll.blogspot.com/ Bu adresimiz var!...
Başka M-stardolll Sİtelerine kanmayın!..


11 yorumlarınız:

  1. İnsanlar ne kadar terbiyesizlemişler ya harbiden yazık...

    YanıtlaSil
  2. Böyle başklaranın sitelerinden açıcaklaına kendi sitelerini açsa belki daha çok izleyicisi falan olucak yani başkalarının isminden böyle site açmak söyliyecek koymuyo!!!

    YanıtlaSil
  3. Süreklı M-stardolll'u takip ediyorum bu haberi duyunca gerçekten çok kızdım.

    YanıtlaSil
  4. Buunu yapanlara yazıklar olsun.

    YanıtlaSil
  5. Bu ne terbiyesizliktir ya \_/

    YanıtlaSil
  6. Aaaa inananmıyorum birde facebook sitesimi açmışlar.Terbiyesizliğin bu kadarına da pess

    YanıtlaSil
  7. Utanmazlar...M-stardolll Biz okuyuv-cuların olrak hep arkdandayız biz bu siteden başka bir siteye bakmayız değilmi arkdaşlar?

    YanıtlaSil
  8. Ben siteden başka hiç bir siteden biligi almıyorum.
    SEN teksin Ve bizim için çoook önemlisin...

    YanıtlaSil

.