19 Şubat 2012 Pazar

3 Türk Lirasına Süperstarlık Geri Döndüüüü

Evet Arkadaşlar yanlış duymadınız 3 Türk Lirasına Süperstarlık Geri Döndüüüü.
Bu Fırsattan yararlanmak için 1 veya 2 hafta hesabınıza girmeyiniz.
3Tl'ye süperstarlık aldığınızda 
Tüm odalarınız açılacak,daha önce evinizdeki paketi açmadıysanız 30 dolar alacaksınız,
Starpuanınız 2000 ve 4000 arasında değilse Süperstarlığınız bittiğinde tam 4 odanız açık olacak.
 Bence Sakına Kaçırmayın derim.

14 yorumlarınız:

  1. 2 hafta girmeden nasıl dayanacağımı bilmiyorm

    YanıtlaSil
  2. Stardoll'a girmeden durmanın çok zor olduğunu biliyorum. İyi Dayanmalar :)

    YanıtlaSil
  3. benim 8 gün oldu olurmu acaba

    YanıtlaSil
  4. Belki Kesin Diyemiyorum Çünkü Denemedim.

    YanıtlaSil
  5. Ben de dayanamam :) 5 tllik yapıcam artık :/

    YanıtlaSil
  6. canım 1hafta girmcem kampanyası bitermi 1haftada.

    YanıtlaSil
  7. 1 hafta bekleyip yapan var mı

    YanıtlaSil
  8. Bi kaç Kişi Yapmıştı ama gerçekten aslı var mı bilmiyorum...
    İsterseniz deneyin :)

    YanıtlaSil
  9. Yani Şimdiyee Kadar Devam Ediyor Muu ? :D

    YanıtlaSil
  10. admin üst ya ful resmini çek .d arkadş link lazımki girmememize gerk kalmaz :)

    YanıtlaSil
  11. yanlışlıkla sayfayı kapattım tekrar girince açılmıyor link atar mısın ?

    YanıtlaSil
  12. ben 3 gün girmedim oldu

    YanıtlaSil

.